Nejostřejší verze Škody Kodiaq láká dlouhodobě řadu Čechů, kteří fandí tomuto prostornému koncernovému vozu. Jaký ale Kodiaq ve skutečnosti je z pohledu náročného řidiče? Je vůbec o co stát?
Jeden z našich nejpovedenějších automobilů se vyráběl dokonce i v unikátní verzi bez střechy. Přesto občas nebývá kabriolet pro státníky tou nejlepší volbou.
V září 2024 končí technická kontrola (STK) přibližně 350 tisícům vozidel na území České republiky. To vyplývá z dat Ministerstva dopravy a registru silničních vozidel
I když se v roce 2024 většina výrobců snaží především prodat svoje elektromobily, je možná o to více osvěžující, když někdo přijde se zcela klasickým vozem. Navíc za skvělou cenu.
Velkoprostorové MPV od čínského Dongfengu nabízí krom skvělého interiéru nejnověji i hybridní pohon. To vše za cenu, která nemá v Čechách moc konkurenci.
Terénní nezmar s desítkami let dlouhou tradicí má celkem fascinující příběh, i s dvěma druhými místy na Dakaru. A je celkem reálné, že se znovu objeví v prodeji.
Jedno SUV vykazuje extrémně nízkou poruchovost a četnost závad. Není divu, že mechanici na celém světě jej v lásce nemají – na jeho opravách totiž opravdu nevydělají.
Některým úřadům budou spalovací motory tak dlouho trnem v oku, dokud pro ně nevymyslí speciální daň, jakkoli absurdní. A části motoristů tak v podstatě znemožní jejich používání.
Některá auta časem dozrají jako to nejlepší víno a teprve tři desítky let od jejich výroby doceníme nadčasovost, styl a kouzlo, které mají. Clio Baccara je přesně ten případ.
Opatrnost a pozornost při objíždění kohokoli by měla být naprostou samozřejmostí vždy. Speciálně ale tehdy, pokud za sebou vidíme motocykl. Kolize je totiž dílem okamžiku.
Někteří jedinci by možná místo k dopravnímu psychologovi měli zamířit rovnou k psychiatrovi. Ten jim bude schopen předepsat tu správnou medikaci na házení lahví.
Časté opravy již provedené práce, prodlužování termínů dokončení a místy i nízká kvalita odvedeného díla jsou v přímém rozporu s aktuálním zvyšováním ceny dálničních známek.
Drakonická opatření ze strany Evropské unie vůči motoristům a výrobcům automobilů mohou mít nakonec zcela opačný efekt. Přitom se ukazuje, že to jde i jinak.
Jak se předvedl „shooting brake“ z dílny Kia na reálné vozovce v rámci týdenního ostrého testování? Čím nás nadchl a co je naopak vada na jeho celkové uživatelské kráse?
Ne vždy se za volantem chováme tak, jak bychom měli, jsme jenom lidé a máme svoje potřeby. Je však jedna situace, kterou policie netoleruje nikdy. Tohle v autě nikdy nedělejte.
Jsou věci, které ani při nejlepší vůli z inzerátu nezjistíte. Třeba to, jestli motor běží v pořádku, interiér není opotřebený a jestli prodejce trochu „neubral“ kilometry.
V některých městech ČR to místy vypadá, jako by špatné parkování bylo naším národním sportem. V roce 2023 bychom nicméně toleranci úředníků raději netestovali.
Pětiválcové turbodiesely byly svého času velmi oblíbenými jednotkami nabízejícími to nejlepší ze čtyř- i šestiválců za stále rozumnou cenu. Tady je pět nejlepších naftových.
Že se u cyklostezek občas něco nepovede jsme si už u nás zvykli, spíše nás překvapí opak. Přesto existují místa, která nám mohou konkurovat. Toto je jedno z nich.
Na první pohled zcela odlišné vozy pro masy mají při bližším ohledání mnohem víc společného, než se může zdát. Objemem počínaje a počtem válců konče. Jedním prvkem však zcela fascinují.
Letošní zima opravdu nechce odejít bez boje a dává nám téměř denně najevo, že tady ještě stále je. Tím spíš bychom radili přezutí na letní pneumatiky opravdu neuspěchat.
Přehlédnout auto ve zpětném zrcátku není nic nemožného. Ta stejná situace na dálnici však může mít fatální následky. Proto zejména tady platí: dvakrát měř, jednou řež.
S „elektrifikací“ automobilek dochází pochopitelně i na změny v označování jejich modelů, nové technologie si žádají nová jména. Ve Stuttgartu to vezmou od podlahy.
Podařilo se nám otestovat jedno z nejkrásnějších GTček na současném trhu a prověřit jeho schopnosti skutečně do detailu. Čím nás v praxi nadchl a čím naopak zklamal?
Moderní technologie nepřináší vždy jen užitek. Dokonalé odfiltrování okolních ruchů způsobuje, že dítě se sluchátky přestane vnímat okolní svět. K maléru je pak už jen kousek.
Dlouhá jednání s extra obtížným partnerem – Evropskou komisí – nakonec vedla k úspěchu. V Evropě se po roce 2035 mohou vyrábět a prodávat spalovací motory. Teď už „jen“ to palivo.
Dosud v Evropě neznámí výrobci se začínají také hlásit o slovo a rádi by pro sebe „ukousli“ kousek z evropského automobilového trhu. ORA s modelem Funky Cat je jedním z nich.