Naší výhodou je velký brand, ale s růstem firmy musíme i zefektivňovat procesy, říká CEO Freshlabels Ladislav Žižka
Před 10 dny
Český prodejce módy a lifestylového zboží Freshlabels je na trhu téměř 18 let. Za tu dobu si získal spoustu věrných zákazníků, kteří u něj nakupují jak v online světě, tak na kamenných pobočkáchFirmu silně poznamenal covidový lockdown, který se projevil uzavřením prodejny v Berlíně i finanční ztrátou. Když ale před dvěma lety na pozici CEO nastoupil Ladislav Žižka, podařilo se fixní náklady snížit a hospodářské výsledky celkově vylepšitNyní Freshlabels opět myslí na růst a expanzi, a to prostřednictvím lokálního kapitálu od soukromých investorů, kteří mohou firmě přispět přes platformu Crowdberry Český módní trh je poměrně malý, přesto se ale na něm najde několik velkých jmen. Patří k nim i firma Freshlabels, která vznikla v roce 2006 v Teplicích. Jejím zakladatelům Jakubu Veselskému a Janu Bouškovi se dařilo objevovat zajímavé lifestylové značky oblečení a doplňků, pro které zde vybudovali relativně velkou komunitu fanoušků. Postupně se tak prosadili v retailu i v e-commerce.