Čechům se pomalu vrací chuť utrácet. Nakupující ale i přesto obrací každou korunu a stále více vyhledávají slevy
Před 15 dny
Průzkum nákupního chování od fintechu Skip Pay ukázal, že českým zákazníkům se postupně vrací chuť utrácetŠpatnou zprávou pro tuzemské obchodníky je naopak to, že rostoucí množství nakupujících požaduje slevyČeši zároveň nad každým nákupem přemýšlí ještě více než v minulosti a intenzivně zkoumají nabídky u konkurence Ekonomická situace mnoha Čechů se po začátku války na Ukrajině zhoršila, což se projevilo rovněž na jejich ochotě utrácet. Vysoká inflace z uplynulých let už se ale naštěstí znovu podstatně snížila (v září měla hodnotu 3,5 procenta meziročně – pozn. red.), takže nakupujícím se kupní síla postupně vrací a zároveň s tím se pomalu zlepšuje i jejich nálada. Vyplývá to z nového průzkumu fintechu Skip Pay, který se v rámci pravidelného 675hlavého „panelu nakupovačů“ zabýval aktuálním rozpoložením českého zákazníka.