Počasí jako výmluva pro špatný byznys? Už ne. Firem spoléhajících na meteorologické predikce přibývá, ušetří až třetinu nákladů
Před 14 dny
Maloobchodníci se stále častěji spoléhají na technologie pro predikci počasí, které jim umožňují přizpůsobit zásobování, reklamu i promo akce a tím mimo jiné snížit zbytečné finanční ztrátyPočasí navíc výrazně ovlivňuje nákupní chování zákazníků, s rostoucími klimatickými extrémy je tak poptávka po přesných předpovědích stále vyššíBrát tyto změny v potaz je dnes nutné zejména v energetice, dopravě či pojišťovnictví Nečekané počasí už přestává být výmluvou pro nefungující byznys. Maloobchodníci se totiž stále častěji spoléhají na technologie, které jeho změny dokáží včas predikovat a tím předejít nečekaným výkyvům v prodejích či výdajích. A zatímco dříve se údaje o počasí používaly výhradně pro plánování zásob, dnes, jak upozorňuje agentura Reuters, dokáží pomoci i s lokalizací reklamy a plánováním slevových akcí.