Crowdberry umožňuje českým a slovenským investorům financovat lokální firmy. Zaměřuje se na zavedené společnosti i nemovitosti
Před 7 dny
Investiční platforma Crowdberry vznikla v roce 2015 s jasným cílem. Umožnit zdejším soukromým investorům financovat rozvoj slovenských a českých firemZa devět let její existence prověřili investiční manažeři více než 1200 podniků, přičemž celkem 35 z nich ke vstupu investorů skutečně pomohli. Celkově tak bylo skrze Crowdberry profinancováno již více než 1,6 miliardy korunK nejznámějším společnostem, které alternativní kapitál z Crowdberry získaly, patří například Freshlabels, Footshop, GymBeam nebo Boataround. O atraktivitě platformy ale kromě zájmu firem svědčí i nedávný vstup Slovenské spořitelny Investičních platforem existuje v dnešní době spousta, ale možnost podílet se na růstu lokálních značek nabízí jen málo z nich. Jednou takovou je fintech Crowdberry, který se zaměřuje výhradně na slovenský a český trh. Soukromí investoři mohou skrze platformu spoluvlastnit slibné firmy a nemovitosti nebo jim také peníze půjčovat.