Fiktivní slevy, neexistující zboží nebo hra na city. Češi by během Black Friday měli zůstat ostražití, v rámci akce utrácejí miliardy
Před 2 dny
Black Friday, původně americká nákupní akce, si získává stále větší popularitu i v České republice, kde během listopadu přináší výrazné slevy a růst tržeb obchodníků až o stovky procentZákazníci však musí být obezřetní, protože někteří prodejci používají nekalé praktiky, jako jsou fiktivní slevy, v rámci nichž ceny produktů před akcí cíleně navyšují. Kromě toho se v tomto období zvyšuje riziko impulsivních nákupůNež dojde k platbě, doporučují odborníci ceny u různých obchodníků porovnat. Rovněž se podle nich vyplatí i pečlivé plánování celého nákupu Ačkoli má svůj původ ve Spojených státech, v posledních letech se Black Friday těší čím dál větší oblibě i v České republice, kde obchody v rámci uvedené akce zlevňují své zboží i po dobu několika dnů až týdnů. Ceny v této době padají až o desítky procent, čímž zákazníky podněcují k nákupům vánočních dárků.