Od prostých e-mailů po automatizaci a efektivní sběr dat. Brněnský Webkomplet učí české firmy komunikovat se zákazníky
Před 12 dny
Brněnská společnost Webkomplet během posledních 12 let přešla od jednoduchého e-mailového nástroje k robustní platformě pro personalizovanou a automatizovanou komunikaciDíky hlubšímu využití dat a implementaci principů Customer Data Platform (CDP) pomáhá firmám analyzovat chování zákazníků a vytvářet cílené kampaněV době, kdy význam sběru vlastních dat roste, nabízí její systém Boldem řešení, která podnikům usnadní přechod na moderní komunikaci. Personalizací zvyšuje nejen komfort zákazníků, ale také příjmy firem Před 12 lety byla firma Webkomplet mezi prvními v Česku, kdo začal vyvíjet nástroj pro rozesílání newsletterů. Ty tehdy soužily především jako jednoduchý prostředek firemní komunikace. Během inkriminovaného období se ale celé odvětví výrazně proměnilo, přičemž změna nakonec neminula ani brněnskou společnost. Co začalo jako jednoduchý webový nástroj pro e-mailing, se tak postupně vyvinulo v robustní systém Boldem, který dnes umožňuje firmám pracovat s daty a automatizovat komunikační procesy.