Budoucnost propagace značky tkví v chytrém monitoringu médií, ruční přepisy už plně nahradila AI, říká šéf firmy Toxin Procházka
Před 3 dny
Firma Toxin se již dlouhých 11 let zabývá vývojem nástrojů pro chytrý monitoring médiíZaložil ji podnikatel Ladislav Procházka, kterého k tomuto oboru přivedl fakt, že jej vždy naplňovala práce s daty a také moderními technologiemiOstatně, byla to právě jeho firma, která do svého systému už v roce 2017 implementovala umělou inteligenci, jež dnes plně nahrazuje ruční přepisy a zároveň umí třeba i rozpoznávat obličejePo úspěchu v Česku se Procházka rozhodl expandovat s Toxinem i do zahraničí. Od letošního podzimu tak monitoruje online zdroje ve více než 180 zemích světa Nástroje zaměřené na zpracování a analýzu dat, tvorbu databází nebo indexování existovaly už dávno před masovým rozšířením umělé inteligence (AI). A jedním z nich byl i systém Octopus Ladislava Procházky, který od roku 2005 prověřoval právní strukturu ekonomických subjektů a dokázal zjistit, jestli, potažmo jak moc jsou bonitní. V Česku se jednalo o úplnou novinku, jež zaujala i lídry trhu, například společnost Bisnode (dnes Dun & Bradstreet).