Stream baví každý týden téměř 3 miliony diváků
Přehrají si 4,5 miliony videí. Více než 60 % diváků Streamu jsou muži.
Proč inzerovat na Streamu
-
Nejnavštěvovanější česká internetová televize
Pořady jako například Kazma v práci, A DOST!, Jak nás vidí svět, Lajna, Černota a pohádky pro děti přilákají na Stream téměř 3 miliony lidí týdně.
-
Videoreklama funguje
Audiovizuální reklama je ideální způsob, jak zvýšit povědomí o vaší značce. Napřímo osloví, vzbudí emoce, snáz utkví v paměti a ukáže to, co jinak neukážete. Máte-li jednou natočenu videoreklamu, není nic jednoduššího než ji umístit na internet.
-
Pokročilé cílení
Vaši reklamu můžeme pustit u konkrétního pořadu či epizody. Díky podrobné sociodemografii víme, jaké pořady sleduje jaké publikum. Cílit můžete také behaviorálně: podle zájmů, věku a pohlaví diváků.
-
Vysoká „dokoukanost“
Reklamu na Streamu nepřeskočí v průměru 60 % diváků.
-
Na počítačích, v mobilech i chytrých televizích
Stream je nejen webová stránka, ale také aplikace pro mobily a tablety a nově i pro chytré televize. Všude tam může být vaše reklama.
-
Promo pořady i product placement
Své zboží a služby můžete po domluvě propagovat i neotřelými způsoby. Mohou se objevit jako product placement. Dává-li to smysl, věnujeme vám dokonce epizodu některého z existujících pořadů, nebo vyrobíme na míru celý pořad. Můžeme vám natočit i samotný reklamní spot.
-
Téměř dvě pětiny uživatelů na mobilu
40 % lidí brouzdá na Streamu z mobilu, to znamená 1,2 milionu reálných uživatelů za týden. Chcete-li zasáhnout pouze je, můžete svou reklamu zacílit čistě na mobilní zařízení.