Trendy online marketingu
Vše o reklamě na Seznamu a další marketingové tipy, díky kterým budete vždy o krok napřed.
Seznam identita
Přihlašování uživatelů, správa databáze nebo ochrana dat už nejsou strašákem. Vše vyřešíte s Přihlášením přes Seznam.
Seznam, jak ho neznám
Videoseriál ze zákulisí Seznamu. Nahlédněte pod pokličku služeb a produktů, na které denně spoléhají miliony českých internetových uživatelů
RTB
Real time bidding (RTB) je automatizovaná metoda nákupu bannerové reklamy s možností cílit na konkrétní publikum.
Nativní reklama
Je druhem placené online reklamy, která má za cíl nerušit zážitek návštěvníka.
Videoreklama
Videoreklama díky své audiovizuální formě dokáže lépe představit produkt, dokáže odvyprávět příběh a tím vzbudit emoce v divákovi. Navíc je vysoce vizibilní, nepřehlédnutelná a zapamatovatelná.
Mobilní reklama
Mobilní zařízení jsou stále důležitější součástí každodenního života. Ani ve svých kampaních byste je neměli opomenout.
Cílená reklama
Cílená reklama je již nedílnou součástí online komunikace napříč všemi digitálními kanály. Stále ji nevyužíváte? Koukněte na ucelený přehled možností cílení.
STDC
STDC je metodika, která se věnuje komplexnímu plánování kampaní od budování povědomí (brandové kampaně), přes zaujetí potenciálního zákazníka a výkonnostní strategii až po péče o klienta.