Honda ZR-V Advance: opravdu ještě někdo touží po nafťáku?
Před 3 měsíci
Modelová obměna a ofenzíva nových modelů, která u japonského výrobce započala před pár lety, přinesla nejedno překvapení. Všechny modely dnes Honda nabízí pouze v hybridním provedení, které označuje e:HEV, a to s jednou jedinou výjimkou - Civicu Type R, který má pod kapotou excelentní 2.0 VTEC TURBO s manuální převodovkou! Nabídka značky v současnosti čítá malý Jazz, stálici Civic 11. generace a jeho sportovní derivát Type R, a 3 různě velká SUV: HR-V, CR-V a ZR-V. Ne, Honda tímto názvoslovím svým zákazníkům orientaci v portfoliu SUV opravdu neusnadňuje, ale aby bylo jasno: Honda HR-V je nejmenší v nabídce, CR-V největší – takže se ZR-V vměstnalo mezi své dva sourozence. O průměrných výkonech však nemůže být řeč, protože Honda ZR-V je skvělé auto. Jízda byla pro mě osobně velikým překvapením. I proto se pojďme podívat do hloubky na to, jaké vlastně ZR-V je.