Klientská zónaENSeznam.cz

Každý měsíc si na Kupi.cz více než 1,8 milionu lidí prohlédne 5 milionů letáků

Rozhodují se podle nich, co a kde nakoupí. 63 % návštěvníků tvoří ženy.

Ukazka Kupi.cz

Proč inzerovat na Kupi.cz

  • Největší český portál s letáky a katalogy

    Na Kupi.cz plánuje své nákupy, vyhledává či srovnává ceny spotřebního zboží až 1 mil. lidí týdně.

  • Oslovíte lidi v okolí svých prodejen

    Zákazníci vidí akce a letáky z obchodů, které mají poblíž. Mapa je pak dovede do nejbližší kamenné prodejny.

  • Ukážete se těm, kdo chtějí nakoupit

    Vaše letáky, katalogy a zboží v akci uvidí ti, kdo o ně mají zájem. Reklama tak neobtěžuje, ale řeší potřebu.

  • Ocitnete se na nákupním seznamu

    Zákazníci si přidávají zboží do svého nákupního seznamu, a to kliknutím přímo do letáku. Seznam si pak vytisknou, pošlou na e-mail nebo si ho v prodejně zobrazí v mobilní aplikaci (kam si lze uložit i věrnostní karty). Z letáku se lze prokliknout i rovnou na e-shop, kde lze nákup dokončit.

  • Získáte stálé zákazníky

    Lidé si nechávají vaše letáky a upozornění na slevy konkrétního zboží posílat na e-mail. Pravidelnými akcemi si vychováte věrné zákazníky. Navíc prostřednictvím přehledných statistik zjistíte, kdo jsou, a jaké zboží či akce je oslovují.

  • Rozsáhlé možnosti cílení

    Kromě standardních možností geografického a behaviorálního cílení (dle pohlaví, věku či zájmů) můžete svou reklamu zacílit i na nabídky konkrétních obchodů nebo kategorii zboží. Cílená reklama je oproti necílené několikanásobně efektivnější.

  • Polovina čtenářů na mobilu

    Až 50 % lidí listuje letáky na mobilním zařízení, tj. až 500 tisíc reálných uživatelů za týden.

  • Kvalitní obsah na magazínu

    Součástí Kupi.cz je také obsáhlý magazín, kde každodenně vychází řada zajímavých článků s tipy nejen pro nákupy a vaření.

  • Nativní reklamou k lepším výsledkům

    Kromě bannerů lze na magazínu využít také efektivních nativních inzerátů, PR článků nebo obsahové spolupráce s redakcí v rámci zveřejněných článků. Díky tematickému zaměření lze velmi dobře pracovat se zacílením reklamy.

  • Šetříte přírodu

    A v neposlední řadě jste ohleduplní k přírodě a neplýtváte papírem. Na Kupi.cz staré či nevyužité letáky nekončí v koši. Jednoduše si prohlédnete jen ty, které vás zajímají.

Zajímavá data z Kupi.cz


Záznam workshopu Kupi.cz pro klienty


Co vám zajistí placený letákový zápis na Kupi.cz:

Co dostanete:
Online leták 24/7 ano
Dostupnost pro všechny zákazníky ano
Proklik do detailu produktu a porovnání cen ano
Proklik na váš e-shop či web ano
Promo letáku na hlavní stránce Seznam.cz a ve vyhledávání ano
Podrobné statistiky návštěvnosti ano
Promo vašeho letáku v profilu na Firmy.cz ano
Promování jednotlivých produktů mezi letáky ano
Letáky a produkty pravidelně zasíláme ve zpravodaji ano
Sbírání publika z otevřeného letáku pro RTG do Skliku ano
Pravidelnou aktualizaci poboček a otevíracích dob ano
Upoutávku nad letákem na další služby, produkty nebo bonusy ano
Možnost přidat zboží či produkt do nákupního seznamu ano