Cílení
Cílená reklama umožňuje doručit vaše reklamní sdělení správné cílové skupině v ten pravý čas.
Můžete díky ní oslovit ty, které bude vaše nabídka zajímat a kteří jsou blíže k nákupnímu rozhodnutí. Vaše investice je tak efektivnější.
Výhody cílené reklamy
- Zobrazí se těm, které zajímá
- Zpravidla více prokliků a vyšší konverzní poměr
Svou reklamu můžete cílit podle toho, KDE SE ČLOVĚK POHYBUJE:
- Na lokalitu, odkud se připojuje
- Na zařízení, ve kterém brouzdá
a také podle toho JAKÉ VOZY SI PRÁVĚ PROHLÍŽÍ, podle jejich:
- sekce (osobní, užitková, nákladní, motocykly, čtyřkolky, přívěsy – návěsy, obytné, pracovní stroje, autobusy), značky a modelu, stáří, ceny, paliva, najetých kilometrů a karoserie.