Pokročilé funkce Skliku
Retargeting
Retargeting slouží k oslovení uživatelů, kteří už vaše stránky navštívili. Podle toho, co tam dělali, jim ukáže reklamu na míru, která může pomoci, aby nákup dokončili nebo provedli další.
Někdo navštívil vaše stránky, ale nenakoupil? Ukažte se mu znovu. A rovnou se zbožím, po kterém pátral.
Nakoupil? Nabídněte mu další zboží, které souvisí s jeho předchozími objednávkami. Neodolá.
Zobrazuje se na více než 3 000 partnerských webech obsahové sítě.
Dynamický retargeting
Je-li váš internetový obchod na Zboží.cz, můžete díky dynamickému retargetingu těm, kdo si prohlíželi nějaký váš produkt, ale nákup nedokončili, zobrazit toto zboží znovu – v Skliku. S obrázkem produktu, logem obchodu a díky propojení na feed Zboží.cz s aktuální cenou.
O nic se nestaráte. Dynamický retargeting stačí pouze zapnout.
Regionální cílení
Své inzeráty můžete místně zacílit a zobrazovat je pouze lidem na určitém území.
Cílení na zařízení
Pomocí multiplikátorů cenových nabídek můžete snadno zvyšovat nebo snižovat nastavené maximální ceny za proklik a ceny za tisíc zobrazení dle typu zařízení. Případně umožňuje zcela pozastavit zobrazování reklamy na vybraném zařízení.
Časové plánování
Naplánuje/zakáže zobrazování reklamy v konkrétní hodiny nebo dny v týdnu, zvýší nebo sníží cenu za proklik v konkrétních časových intervalech.
Sklik Odkazy
Upoutají svou konkrétností a zavedou zákazníky přímo do vybraných sekcí.
Jsou rozšířením textových inzerátů ve vyhledávací síti. U vašeho inzerátu se navíc zobrazí odkazy na další stránky vašeho webu, například kategorie e-shopu nebo na profily na sociálních sítích apod.
Jsou součástí inzerátů na 1. a 2. TOP pozici ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz.
Propojení na Firmy
Téměř tři miliony zákazníků měsíčně vyhledávají služby firem přes internet. 2,5 milionu zákazníků měsíčně navštíví profily konkrétních firem..těch od Seznamu. S firemním profilem od Seznamu bude Vaše nabídka vidět tam, kde jsou Vaši zákazníci – na Firmy.cz, Mapy.cz, na hlavní straně Seznam.cz i v jeho vyhledávání.Měření konverzí
Konverze je stav, kdy návštěvník vašeho webu vykoná požadovanou akci. Tou může být uskutečnění objednávky, registrace, přihlášení k odběru, zobrazení ceníku nebo jiné důležité stránky.
Díky měření konverzí můžete hodnotit efektivitu svých kampaní a podle toho je optimalizovat.
Automatické značkování URL
Pomocí nástroje pro automatické značkování si můžete nechat do URL svých inzerátů automaticky doplňovat tzv. UTM parametry, podle kterých pak jednoduše poznáte, z které kampaně (přes který inzerát) se k vám každý ze zákazníků proklikl. Díky tomu pak snadno vyhodnotíte úspěšnost jednotlivých kampaní.
Automatická pravidla
Abyste nemuseli denně ručně vyhodnocovat, jak si vaše reklamní sestavy a klíčová slova vedou, a podle toho je upravovat, můžete si nastavit automatická pravidla, která to budou dělat za vás.
Nastavením různých pravidel můžete automaticky snižovat nabídku u sestav nebo klíčových slov, kterým se nedaří, a naopak ji zvyšovat u těch, které skutečně fungují a prodávají.
API
API je aplikační programovací rozhraní Skliku určené pro stahování libovolných dat z účtů, do kterých má inzerent přístup, a naopak automatizované nahrávání externě vytvořených kampaní.
Je určeno pro náročné inzerenty s rozsáhlými účty a pokročilejšími technickými znalostmi (se zkušenostmi s programováním).