Klientská zónaENSeznam.cz

Typy reklamy v Skliku

Sklik se zobrazuje ve vyhledávací síti a v obsahové síti.

Reklama ve vyhledávací síti

Vaše inzeráty, které zadáte do vyhledávací sítě, se budou zobrazovat spolu s výsledky vyhledávání. A to podle klíčových slov těm, kteří aktivně hledají informace, výrobek nebo službu, které nabízíte.

Textové inzeráty

Textove inzeraty

Padnou člověku do oka právě ve chvíli, kdy hledá, co nabízíte.

Zobrazují se ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz a navíc na Obrázky.cz.

Až 4 inzeráty s nejvyšším hodnocením složeného z atraktivity pro uživatele a ceny za proklik se zobrazí na TOP pozici (nad výsledky vyhledávání) s možností až 3 spodních pozic pod výsledky.

Reklama v obsahové síti

Vaše reklama může být vidět na domovské stránce Seznam.cz a dalších nejnavštěvovanějších webech českého internetu jako například Novinky.cz, ProŽeny.cz, Sport.cz, Super.cz, Ihned.cz, iDnes.cz. Obsahová síť čítá více než 3 000 webů, kde se může inzerce zobrazit v textové a grafické podobě, tak i v jejich kombinaci.

Kombinovaná reklama

Kombinovaná reklama

Kombinovaná reklama se skládá z několika textových polí a grafických prvků. Sklik vždy vybere a zobrazí takovou kombinaci, která nejlépe pasuje do dané reklamní jednotky a zajistí tak maximální výkon.

Bannery a HTML5 bannery

Obrazek: graficke inzeraty

Jedná se o grafickou reklamu, která se zobrazí na vybraných plochách webů obsahové sítě, např. Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz, iDnes.cz a dalších.

Branding

Obrazek: branding

Branding je speciálním typem grafické reklamy obklopující obsah na zavedených obsahových webech. Je obecně vhodný pro kampaně s cílem podpořit znalost vaší značky nebo při uvádění nového produktu na trh.

Video

Obrazek: branding

Audiovizuální reklama je ideální způsob, jak zvýšit povědomí o vaší značce. Napřímo osloví, vzbudí emoce, snáz utkví v paměti a ukáže to, co jinak neukážete. Máte-li jednou natočenu videoreklamu, není nic jednoduššího než ji umístit na internet. Sklik umožňuje inzerovat prostřednictvím až 60 vteřinového Videospotu a 6 vteřinového nepřekročitelného Bumperu. Využít můžete všech cílení včetně retargetingu.

Sklik na domovské stránce Seznam.cz

Sklik na domovské stránce Seznam.cz

Nabídnete-li v obsahové síti dostatečnou cenu za proklik, můžete se zobrazit přímo na domovské stránce Seznam.cz v prostoru, kde obyčejně bývá služba Wallpaper.

Dynamický retargeting

Ukazka dynamickeho retargetingu

Dynamický retargeting zobrazuje návštěvníkům vašeho e-shopu zboží, které si u vás prohlíželi, a to včetně obrázku a aktuální ceny. Systém pozná sám, co si uživatel prohlížel. Nemusíte zadávat inzeráty ani nahrávat bannery. Sklik je za vás z feedu Zboží.cz vytvoří sám. Dynamický retargeting mohou využívat kromě e-shopů také další poskytovatelé služeb, kteří mají v nabídce alespoň 50 produktů.

Dynamický banner

Ukazka dynamickeho banneru

Akviziční reklamní formát v reklamním prostoru Seznam.cz. Zobrazuje konkrétní nabídky návštěvníkům, kteří odpovídají zadanému cílení (třeba podle zájmu o koupi). Reklama vychází z XML feedu Zboží, takže nemusíte jednotlivé produkty nastavovat ručně – vše zajistí sám Sklik.

Dynamický banner dovede automatizovaně zobrazovat ceny před zlevněním včetně procentuální výše slevy. Také umožňuje zvolit si barvy jednotlivých prvků, font písma nebo vložit popis, který se zobrazuje u šablon. Díky němu tak můžete zákazníky lépe nalákat.